مهارت های همسرداری موفق
زناشویی - همسرداري موفق - روابط زناشویی

آهن ربایی که قلب شما و همسرتان را جذب یکدیگر می کند

آهن ربایی که قلب شما و همسرتان را جذب یکدیگر می کند
صداقت یا راستگویی یکی از بهترین ویژگی هایی است که هر انسان سالمی می تواند داشته باشد. صداقت همان آهن ربای نامرئی است که باعث جذب دل ها به هم می شود


به دست آوردن دل دیگران
عوامل اخلاقی و روانی متعددی در توفیق و حفظ زناشویی مۆثرند، و باید قبل از ازدواج در انتخاب همسر مورد توجه قرار گیرند. عوامل توفیق در زناشویی علاوه بر آن که در انتخاب مهم است، در حفظ و تداوم زندگی نیز اهمیت دارد. یکی از این عوامل مهع در توفیق زندی زناشویی وجود صداقت است.

صداقت یا راستگویی یکی از بهترین ویژگی هایی است که هر انسان سالمی می تواند داشته باشد. صداقت همان آهن ربای نامرئی است که باعث جذب دل ها به هم می شود و از آن جا که قدرت این آهن ربا در اختیار ما انسان هاست، این ما هستیم که می توانیم از آن بهترین بهره را ببریم. صداقت شاه کلید روابط انسانی سالم است که بدون آن روابط دچار لطمه خواهد شد و تنها نتیجه آن دلگیری و دلخوری خواهد بود. مبحث صداقت آن قدر اهمیت داشته که روایات فراوانی در این زمینه آمده و در قرآن بارها این کلمه آمده است.
 



ادامه مطلب را اینجا ببینید...
تاریخ: دو شنبه 25 آذر 1392برچسب:همسرداری,
ارسال توسط راز همسران موفق و همسرداری

 

براي بسياري از زنان جوان در ايران عدم آشنايي با رابطه‌ي زناشويي، و در مواقعى راه‌هاي مختلف جلوگيري از حاملگيباعث دشواري‌هاي زيادي در زندگي زناشويى مي‌گردد.

 رابطه‌اي كه مي‌تواند زندگي دو انسان را زيباتر، گرمتر و پيوند مشترك را نزديكتر گرداند، در موارد زيادى تنها به دلسردي و افسردگي روزافزون  منجر مي‌شود.

آموزش ناگفته هاي روابط زناشويـي

هديه اي بي نظير براي همسران

زوجهاي جواني كه از مطرح كردن مسائل زناشويي بين

 خود خجالت مي‏كشند

اين محصول ثبت شده در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشكي مي باشد.
شامل آموزش هاي زير به صورت تصويري :
۱ – بهداشت جنسي
۲ – رفتار هاي جنسي
۳ – بيماري هاي جنسي
۴ – داروهاي محرك
۵ – تنظيم خانواده
۶ – ناتواني جنسي

 



ادامه مطلب را اینجا ببینید...
تاریخ: دو شنبه 18 آذر 1392برچسب:پكيج اورجينال آشناي محبوب,
ارسال توسط راز همسران موفق و همسرداری

لوله های فالوپ

هر يك از لوله‌هاي فالوپ (لوله رحم‌) از يكي از گوشه‌هاي رحم به سمت خارج كشيده شده و مسير عبوري تخمك از تخمدان به طرف‌ رحم را تشكيل مي‌دهد. اين لوله‌ها نقش حياتي را در باروري يك زن ايفا مي‌كنند. هر كدام از لوله‌هاي رحم حدود 10 سانتيمتر طول داشته و انتهاي خارجي آن به شكل شيپور است‌.

لوله‌رحم داراي يك ساختمان عضلاني خاصي است كه بطور هماهنگ منقبض شده و قابليت جابجا شدن را دارند. تخمك و اسپرم در نيمه خارجي لوله يعني در ناحيه آمپول به يكديگر مي‌رسند. پديده لقاح در اين محل اتفاق افتاده و پس از آن تخمك بارور شده به حركت خود به طرف رحم ادامه خواهد داد.

لوله از ساختمان پيچيده‌اي برخوردار بوده و برخلاف يك لوله معمولي ، جدار داخلي آن چينهايي دارد و از يكسري زوائد موئي‌شكل به نام مژك‌ پوشيده شده كه با حركت خود تخمك و جنين را در طول لوله به طرف رحم به جلو مي‌راند. جدار داخلي لوله‌ علاوه بر اعمال فوق مايعي را ترشح مي‌كند كه تخمك و جنين در ضمن‌ عبور از لوله از آن تغذيه مي‌كنند.



ادامه مطلب را اینجا ببینید...
ارسال توسط راز همسران موفق و همسرداری

خیلی از زن‌ها یی که احساس می‌کنند واژن آنها دچار کشیدگی و گشادی شده ، اذعان می‌کنند که دچار ریزش ادرار هم هستند ، خصوصاٌ در زمان‌هایی که می‌خندند یا قلقلک می‌شوند و یا عطسه می‌کنند. متاسفانه خیلی از زن‌ها هستند که این امر باعث نگرانی آنها می شود و مشخصاٌ زمانی‌که  چندین بار زایمان کرده باشند. پزشکان اصلاٌ جا نمی خورند وقتی که   می‌شنوند شما نگران چنین مشکلی هستید. در نتیجه این کاملاٌ منطقی می باشد که شما مشکلتان را در اولین وقت معاینه عنوان کنید  حتی اگر بیان کردن این مشکل برایتان دشوار باشد .


در هر صورت زایمان باعث تغییراتی در بدن فرد و همچنین نحوه پاسخگویی و رفتارهای جنسی فرد خواهد شد که می‌بایست فرد خود را به آنها بوسیله کارهایی مثل امتحان کردن پوزیشنهای مختلف ، یا انتظارات و درخواستهای مختلف ، یا کارهای دیگر ، با آن تطبیق دهد . بعضی وقت ها موارد و کمک‌های پزشکی نیز راه گشا خواهند بود .



ادامه مطلب را اینجا ببینید...
ارسال توسط راز همسران موفق و همسرداری

آشناي محبوب

پكيج 100 % اورجينال

آموزش مسائل زناشويي 

ويژه سال ۹۱ 

فيلم راهنماي زناشويي و بهداشت جنسي

پكيج كامل و بينظير براي راهنمايي تمامي زوج ها

ناگفته هاي زناشويي  ويژه بزرگسالان 

آموزش مسائل زناشويي 

مجموعه فوق العاده ويـژه زوج هاي جوان

ويژه متاهلين

داراي مجوز از وزارت ارشاد اسلامي

پكيج كاملا اورجينال و داراي هولوگرام رسمي

(+۱۸)

1 DVD

داراي مجوز از وزارت ارشاد اسلامي

پكيج كاملا اورجينال و داراي هولوگرام رسمي

قيمت : 7800تومان
قيمت : 6500
تومان

خريد پستي           خريد پستي



ادامه مطلب را اینجا ببینید...
تاریخ: یک شنبه 10 آذر 1392برچسب:پكيج اورجينال آشناي محبوب,
ارسال توسط راز همسران موفق و همسرداری

ارگاسم هم زمان در رابطه جنسی!؟

زوج
با اینکه ارگاسم همزمان خیلی خوب است اما رسیدن به آن بسیار دشوار است.


این تصور که رسیدن همزمان زن و مرد به اُرگاسم خوب است، کاملاً اشتباه است. سوءتعبیرهای بسیاری درمورد موضوع ارگاسم همزمان وجود دارد. ارگاسم همزمان به حالتی گفته می‌شود که زن و مرد در یک زمان به ارگاسم و اوج لذت جنسی می‌رسند.

بدیهی است که افراد زیادی، مخصوصاً خانم‌های جوان، ممکن است تصور کنند که زن و مرد در هر معاشقه، باید در یک زمان به ارگاسم برسند. اما در زندگی واقعی، این حقیقت ندارد. این تصور که ارگاسم همزمان قانون رابطه جنسی است فقط یک تصور نادرست است که طی چند صد سال گذشته توسط رمان‌های عاشقانه و فیلم‌های پورنو متداول شده است. حتی امروز، افراد زیادی اعتقاد دارند که زوج‌ها در یک زمان به اوج لذت جنسی می‌رسند.

نتیجه همه این سوءتعبیرها شکایت‌های اینچنینی خانم‌ها و دختران جوان است، «من فکر می‌کنم من مشکلی دارم چون همزمان با شوهرم به ارگاسم نمی‌رسم. شوهرم هم خیلی از این مسئله ناراحت است…».



ادامه مطلب را اینجا ببینید...
تاریخ: یک شنبه 10 آذر 1392برچسب:اُرگاسم , ارضا شدن,
ارسال توسط راز همسران موفق و همسرداری

پرسش و پاسخ های مهم درباره کاندوم

پرسش و پاسخ های مهم درباره کاندوم
کاندوم های مردانه در صورتی که درست استفاده شوند در پیشگیری از بارداری موثر هستند.


1) آیا استفاده از کاندوم ها در پیشگیری از بارداری موثرند؟
بله، کاندوم های مردانه در صورتی که درست استفاده شوند موثر هستند. ؛ وقتی در هر عمل جنسی به درستی و به صورت مداوم استفاده شوند فقط دو زن از هر صد زن که همسر آنها از کاندوم استفاده می کنند ممکن است در سال نخست استفاده حامله شوند، به هر حال تعداد زیادی از مردم در هر مقاربت از کاندوم استفاده نمی کنند یا به طرز صحیح استفاده نمی کنند.

2) به چه میزان کاندوم ها در حفاظت در مقابل عفونت ایدز(HIV) کمک کننده هستند؟
به طور میانگین ، کاندوم ها 80% الی 96% در صورتی که بطور صحیح استفاده شوند در پیشگیری از عفونت HIV موثرند. یعنی کاندوم ها می توانند 80% الی 95% از انتقال HIV جلوگیری کنند. برای مثال به طور میانگین، از میان ده هزار زن غیر عفونی که شریک جنسی مبتلا بهHIV داشتند ، اگر هر زوج فقط یک عمل جنسی واژینال داشته باشند و از کاندوم استفاده نکرده باشند ، حدود 10 زن احتمالا باHIV عفونی می شوند. اگر از کاندوم استفاده کرده باشند ، احتمالا 1 یا 2 زن با HIV عفونی می شوند.



ادامه مطلب را اینجا ببینید...
تاریخ: دو شنبه 4 آذر 1392برچسب:کاندوم,
ارسال توسط راز همسران موفق و همسرداری

طبع مرد به گونه ای است که دوست دارد تکیه گاه باشد. اگر زن، مرد را به عنوان تکیه گاه بپذیرد و باور کند، هم احساس خوبی به مرد می دهد.

مردان عاشق این هستند که مورد اعتماد قرار بگیرند. آن ها قدرت را بسیار دوست دارند و تمایل دارند که حضور مقتدرانه شان از جانب زن مورد تحسین و تمجید قرار بگیرد. طبع مرد به گونه ای است که دوست دارد تکیه گاه باشد. اگر زن، مرد را به عنوان تکیه گاه بپذبرد و باور کند، هم احساس خوبی به مرد می دهد  و هم در این بستر، قابلیت ها و توانمندی های همسرش افزایش می یابد. اما اگر رفتار زن به گونه ای باشد که گویی مرد را تکیه گاهی محکم و قابل اعتماد نمی داند، در این شرایط مرد احساس خوبی ندارد و میل به زندگی  را از دست می دهد.حتی این خطر پیش می آید که مرد در بیرون، جذب کسی شود که او را به عنوان یک تکیه گاه خوب بپذیرد.


ادامه مطلب را اینجا ببینید...
تاریخ: پنج شنبه 30 آبان 1392برچسب:راز موفقیت , همسرداری , راز مردان,
ارسال توسط راز همسران موفق و همسرداری

8اشتباه زنانه در رابطه جنسی و راه حل آنها

رابطه جنسی
مردان شیفته زنان موقر و پاکیزه هستند.

حرکات نادرست

متون وسوسه انگیز و لباسهای بدن نما می توانند در کتابها و فیلم ها مردان را شهوانی کنند، اما در زندگی حقیقی چطور؟ دکتر کامی بالک می گوید: «مردان هرگز توسط زنانی که بیشتر زمان خود را در مقابل آینه و صرف پوشیدن لباس های شهوت انگیز می کنند، تحریک نمی گردند؛ حتی سیگنال های ظریفی که انتظار دارید از طرف شوهرتان به چشم علامت دیده شود، می تواند شهوت جنسی او را خاموش کند». در این مطلب 8 اشتباه این چنینی و راه حل تبدیل آنها به رفتارهای کارآمد را شرح داده ایم.



ادامه مطلب را اینجا ببینید...
تاریخ: پنج شنبه 23 آبان 1392برچسب:راز موفقیت , همسرداری , راز مردان,
ارسال توسط راز همسران موفق و همسرداری

جملاتی که خانم ها دوست دارند آنها را بشنوند

1. روز خوبی داشتی؟

هـنـگامیـكه از همسر خود در مورد چگونگی گذراندن روزش پرسش میكنید، برداشت او این خواهد بود كه شما انسان با فكری هستید و مشتاقید بدانید وی ساعات كاری خود را چگونه سپری كرده است. اما یـك هشـدار: ایـن سـؤال بـه هـمـسـر شـمـا مجوز آن را خواهد داد كه چند ساعتی در مورد كوچكترین اتفاقاتی كه برایش افتاده صحبت نمایـد. پس برای مدت زمانی طولانی آماده نشستن و شنیدن داستانهای او شوید.

نکته : زنها به آنچه كه در فكر شما میگذرد، توجه زیادی دارند. پرسش در مورد چگونگی روز او نشان می دهد كـه شمـا پذیرا، مشتـاق و علاقمند به گوش دادن حرفهای همسرتان هستید. با این عمل به او فرصتی می دهیـد تا خودش را خـالی نـموده و شما را به عنوان همراز و محرم اسرار خود در نظر بگیرد. اگر چه ممكن است بیش از زمانی كه انتظار دارید مجبور به شنیدن صحبتهایش شوید، اما وقتی تمام شد، او شروع به صحبت در مورد شما خواهد كرد.



ادامه مطلب را اینجا ببینید...
تاریخ: سه شنبه 21 آبان 1392برچسب:راز موفقیت , همسرداری , راز زنان,
ارسال توسط راز همسران موفق و همسرداری
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 66
بازدید کل : 42827
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1